آغاز برداشت گوجه فرنگی درشهرستان مهر
مهندس مرتضی شکوهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت : کشاورزان بخشهای اسیر،گله دار، وراوی ،مرکزی شهرستان مهر بیش از۵۰۰هکتار از اراضی کشاورزی خودرا به زیر کشت گوجه فرنگی برده اند
برداشت گوجه فرنگی از نیمه دوم اردیبهشت ماه در شهرستان مهر اغاز شده وتا پایان خردادماه ادامه دارد
مهندس شکوهی مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهر افزود ؛ پیش بینی میشود امسال کشاورزان شهرستان مهر از هر هکتار بیش از ۶۰ تن گوجه فرنگی برداشت و روانه بازار مصرف شهرستا ن ، استان وسایراستانهای کشور نمایند و همچنین به کشورهای پاکستان وعراق صادر نمایند. ✍قاسم حاجی پور خبرنگار خبرگزاری صداوسیما شهرستان مهر
🔸سبحان در ایتا ، سروش :
🆔 @sobhan_news
🔸سبحان در بله
🆔 @sobhan_newsir









دیدگاهتان را بنویسید